reklama

Dobrá rada pre môjho čitateľa

Týchto pár riadkov chcem využiť nato, aby som mohol dať zopár dobrých rád ľudom, ktorí sa rozhodli prečítať moje články, či diskusie k nim.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Keďže žijeme v slobodnej krajine (opravte ma ak samýlim), tak každý občan, ktorý sa tu narodí a žije má nejaké práva a povinnosti.Takisto nám ústava garantuje slobodu prejavu. Nechcem sa tu o tom rozpisovaťani v tom nie som doma, ani to nie je podstatné pre tento článok.

Takže keďže nám už raz tá naša ústava dovoľuje sa slobodnevyjadrovať, vznikli napríklad také blogy. Každý môže mať svoj vlastný blog a vyjadrovaťv ňom svoje myšlienky, pocity, názory alebo postrehy. Tak to robím aj ja.Vždy keď ma niečo zaujme, osloví alebo na druhej strane nahnevá, tak tovyjadrím do svojho blogu najlepšie ako viem. Píšem o tom čomu ako takrozumiem, o tom čo sa ma dotýka alebo o niečom k čomu mám čo topovedať. Zásadne nepíšem o veciach, ktorým nerozumiem (globálne otepľovanie,daňový systém, tehotenstvo a podobné, skrátka je veľa vecí, ktorým nasvete nerozumiem). Snažím sa iba vyjadriť svoje myšlienky. Ďalšia vec, ktorá jedôležitá sú diskusie. Takmer ku každému blogu sa môžete zapojiť do diskusie. A keďžeto je diskusia čakal by som názory iných, otázky, odpovede, skrátka rozhovor naúrovni. Lenže často sa človek stretáva s urážkami, vulgarizmami,osočovaním a podobne. Takmer vždy sa diskusia zvrtne úplne mimo tému a takja ako autor sa skoro nikdy nedozviem názory iných. Len si vypočujem aký somidiot, debil, komplexák, že ako tomu nerozumiem a iné delikátne poznámky.Takže na základe týchto poznatkov som pripravil zopár rád pre čitateľov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rada 1.: Ak ťa článok nezaujme, nedaj mi karmu a prečítajsi iný.

Rada 2.: Ak ťa článok vytočí rýchlo ho vypni, aby si náhodounedostal chuť ma zabiť.

Rada 3.: Ak náhodou článku z nejakého dôvodu nerozumiešnevadí. Príde iný, ktorý ťa určite uspokojí. Len sa nezapájaj do diskusie s cieľomma uraziť, že aký som debil keď píšem o veciach, ktorým „ty“ nerozumieš.

Rada 4.: Ak sa nestotožňuješ s mojím názorom nesnaž sama presvedčiť o tvojom názore. Nezabúdaj, že nie každý má rád vyprážanýkarfiol.

Rada 5.: Ak ťa náhodou nenormálne vytočí nejaký príspevok v diskusií,tak sa snaž zachovať pokoj a chladnú hlavu. Vždy sa nájde niekto kto ťabude nútiť jesť ten vyprážaný karfiol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rada 6.: Každý má svoje právo na názor. Tak to rešpektuj a nehustiostatných svojimi teóriami o civilizačnom dopade úbytku guinejskejmačkovitej opičky.

Rada 7.: Ak sa ti nepáči úplne všetko, tak aj ty máš možnosťsi založiť svoj blog a svoje obrovské myšlienky tam umiestniť.

Rada 8.: Ak sa čisto náhodou niekomu článok páči môže mi daťs čistým svedomím karmu.

Dúfam, že si moje rady zoberiete k srdiečku a budeteto rešpektovať aspoň pri mojich článkoch. Ďakujem.

Michal Hlatký

Michal Hlatký

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sonička, káva, cestovanie, politika, príroda, Tatry, Transylvánia, história, Park miniatúr, život, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu