reklama

Náš severný sused - Poľsko.

Koncom leta som s priateľkou a kamarátom absolvoval poznávací zájazd po Poľsku. Na vlastnú päsť. Konečne som sa dostal k tomu, aby som sem hodil zopár foto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Fotky sú zoradené tak ako sme putovali. Na Slovensku sme začali na Duklianskom priesmyku. Nasledovala Varšava, Gierlož, Hel, Gdansk, Malbork, Toruň a nakoniec Krakov a Osvienčim. Tak som sa snazil zoradiť i fotky. 

Obrázok blogu

Pamätník v Duklianskom priesmyku. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Námestie vo Varšave. Staré mesto. 

Obrázok blogu

Pohľad z centra kultúry na Varšavu. 

Obrázok blogu

Vlčí brloh - hlavný vojenský stan Hitlera v druhej svetovej vojne. 

Obrázok blogu

Západ slnka na poloostrove Hel. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Gdansk, podľa mňa jedno z najkrajších miest Poľska. 

Obrázok blogu

Nábrežie v Gdansku. 

Obrázok blogu

Malbork - veľkolepý stredoveký hrad.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Toruň - ďaľšia perla medzi poľskými mestami. 

Obrázok blogu

Krakov. Z tohto mesta vybrať ťažko foto, tu som dal Barbakan. 

Obrázok blogu

Wawel, tu bolo centrum poľských kráľov dlhé storočia. 

Obrázok blogu

Wieliczka, pozoruhodná soľná baňa. Na slovenské jaskyne sa však nechytá :) 

Obrázok blogu

A Osvienčim. Fotografí z tohto tábora nie je nikdy dosť. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 

Koho by náhodou zaujímalo viac, tak nech sa páči. 

Michal Hlatký

Michal Hlatký

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sonička, káva, cestovanie, politika, príroda, Tatry, Transylvánia, história, Park miniatúr, život, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu